Кошик
15 відгуків
+380 (68) 606-16-69
Parsun
Кошик

Електро-гідравлічний трим підйомник STRONGER GT 1000

27 536 ₴

  • В наявності
  • Код: GT 1000
Електро-гідравлічний трим підйомник STRONGER GT 1000
Електро-гідравлічний трим підйомник STRONGER GT 1000В наявності
27 536 ₴
+380 (68) 606-16-69
+380 (68) 606-16-69
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Електрогідравлічний підйомник для човнових моторів (трим) — це пристрій, що підтримує оптимальний диферент човна в ходу для різних умов її експлуатації. Принцип роботи трима наступний: при русі човна по воді ви маєте можливість шляхом регулювання трімом кута нахилу човнового мотора домогтися найбільш оптимального кута атаки носовій частині човна в слідстві якого будуть покращені показники виходу човна на глісер, покращаться її швидкісні якості і економічність у витраті палива. Установка пристрою У виробі просвердлені всі стандартні монтажні отвори, які підходять для кріплення більшості човнових моторів до 50 кінських сил, які не були спочатку оснащені трімом заводом виробником. Якщо отвори кріплення вашого мотора, або вже просвердлені отвори на човні не збігаються з тими, що вже є на триме, вам може знадобитися самостійне свердління додаткових монтажних отворів. Зважаючи на те, що кріплення підвісних човнових моторів у всіх виробників мають свої особливості ми не в змозі передбачити всі варіанти кріплення і їх розміщення. Для свердління отворів ми рекомендуємо використовувати свердла з нержавіючої сталі виготовлені із сплавів до складу яких входить кобальт. Можливо в якихось варіантах для кріплення мотора вам знадобиться зняття гвинтових затискачів (баранчиків) з кріплення вашого мотора. Можливо знадобиться зняття, тільки наполегливої п'ятака в цих затискачах. У будь-якому випадку ми рекомендуємо кріплення мотора на трим виробляти болтовими з'єднаннями використовуючи штатні отвори для кріплення в вашому моторі. Нижче представлений малюнок з відстанями між основними монтажними отворами. Перед установкою трима на корму човна переконайтеся, що ваші отвори на моторі збігаються з тими, що вже є на триме, або просвердліть нові діаметром 16 мм. Розміри пристрою Отвори для кріплення до транцем човни Отвори для кріплення підвісного човнового мотора Зверніться до керівництва по установці вашого підвісного мотора, для того, щоб просвердлити монтажні отвори належного розміру. У комплекті з пристроєм поставляються кріпильні елементи для кріплення гідравлічного трима до транцем човни. Переконайтеся, що у вас є окремо кріплення для подальшого кріплення мотора до триму. Ці елементи кріплення в комплекті з пристроєм не поставляються. Далі вам потрібно закріпити трим до транцем човни. Для цього вам необхідно від'єднати від транцем ваш підвісний човновий мотор якщо він вже був встановлений. Потім на вже просвердлені отвори кріплення мотора встановити за допомогою кріпильних елементів трим і щільно все зафіксувати. Зверніть увагу на малюнок нижче, то яким чином повинні бути встановлені ізолюючі елементи для запобігання гальванічної корозії. Сторона до транцем човни Сторона з боку човнового мотора (Отвори, які вже просвердлені в триме відповідають більшості підвісних човнових моторів, без трима потужністю до 50 кінських сил, які представлені на ринку. Якщо у вашому конкретному випадку отвори для кріплення мотора не збігаються, то вам потрібно просвердлити нові безпосередньо під ваш мотор.) Якщо ви виробляєте первинну установку, то в цьому випадку вам бажано звернутися до фахівців і довірити установку пристрою їм. Якщо ви все ж таки зібралися монтаж виробляти самостійно, то в цьому випадку вам потрібно встановити трим рівно посередині корми човна попередньо відміряв необхідні відстані з обох сторін. Потім вирівняйте верхній край настановної майданчики трима з верхньою частиною корми човна і потім розмітьте маркером місця для подальшого свердління отворів. Після того, як ви просвердлили отвори і закріпили трим до транцем човни, вам необхідно встановити на штатне місце гідроциліндр так, як показано на малюнку нижче. 1. Гідроциліндр 2. Верхній шток кріплення гідроциліндра 3. Центрувальні вкладиші нижньої штока гідроциліндра 4. Нижній шток кріплення гідроциліндра Далі ви приступаєте до підключення гідравлічної станції, заміні заглушок на штуцери на циліндрі і з'єднанню станції з циліндром між собою гідравлічними шлангами. З цим процесом ви зможете ознайомитись в інструкції до триму. Підключення пристрою до акумуляторної батареї Для того, щоб здійснити комутацію електричної частини гідравлічного ліфта, будь ласка скористайтеся схемою підключення, представленої на малюнку нижче. Експлуатація Для здійснення швидкого старту з води та виходу човна на глісер вам необхідно опустити трим у найнижче положення. Тим самим ви підтискаєте ногу вашого мотора, якомога ближче до корми човна. Потім після того, як човен вийшов на глісер ви, проводите подальше регулювання нахилу (кута атаки) двигуна. Натискаючи на клавішу вгору три починає свій підйом, нога мотора починає віддалятися від транця човна. Вам потрібно досягти положення, коли антикавітаційна плита буде знаходитися строго паралельно днищу вашого човна. У цьому випадку у вас буде найоптимальніший швидкісний режим, а також режим економії палива. Управління тримом здійснюється за допомогою трипозиційного тумблера, що не фіксується, або панелі управління. Управління тумблером дозволяє підняти і опустити трим в крайні положення, а також проводити ручне підстроювання короткочасними натисканнями вгору або вниз. Даний варіант є базовим, і підстроювання положення двигуна щоразу відбуватиметься заново. Якщо ви хочете більш точного керування з можливістю запам'ятовування улюбленого положення, у цьому випадку вам потрібно додатково придбати панель і блок керування тримом. За допомогою панелі управління ви матимете можливість підняття та опускання трима у крайні верхнє та нижні положення. У вас з'явиться можливість точного покрокового регулювання шляхом короткочасного натискання клавіш вгору або вниз з кроком руху тримача 2 см в обидві сторони. Також ви матимете можливість запам'ятовування, улюбленого положення при якому ваш човен буде мати найвищі показники ККД. Для цього вам потрібно буде натиснути клавішу М на панелі керування пристроєм занести дані в енергонезалежну пам'ять. І надалі після виходу човна на глісер вам буде достатньо лише натиснути на одну клавішу М і три сам стане в заздалегідь визначене вами положення. Розміри пристрою у складеному стані Висота 310 мм, ширина 307 мм, глибина 180 мм Кут підйому трима 46 градусів Вага пристрою з гідравлічною станцією 14,8 кг Вага пристрою без гідравлічної станції 11,8 кг Напруга 12 В Пристрій для моторів потужністю до 50 к.с. Максимальна вага човнового двигуна Не більше 150 кг Матеріал Нержавіюча сталь Захист від гальванічної корозії Так Потужність гідравлічного витягу 1000 кг
Характеристики
Основні атрибути
ВиробникSTRONGER
Країна виробникУкраїна
СтанНовий
Користувальницькі характеристики
Маркауніверсальний
Інформація для замовлення
  • Ціна: 27 536 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner